Pogoji uporabe

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.nikazorjan.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.

Podatki za dostavo so enaki kot podatki za plačilo

Spletna trgovina nikazorjan.si lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine nikazorjan.si in opitimizacijo. Podatki se ne posredujejo tretjim osebam.

Način plačila, dostava in stroški dostave

Plačilo blaga kupljenega v spletni trgovini nikazorjan.si je mogoč na transakcijski račun, po povzetju ali s plačilno kartico in Paypalom.

Vse izdelke kupcu dostavlja pogodbeni partner Pošta Slovenije d.d. (v nadaljevanju: “dostavljalec”) na kupčev naslov, ki je naveden v naročilu. Podjetje lahko uporabi drugo dostavno službo brez obveščanja naročnika.

Dostavljalec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Kupnino s stroški dostave kupec plača dostavljalcu. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, dostavljalec pokliče kupca na telefonsko številko, katero je navedel ob naročilu blaga preko spletne trgovine nikazorjan.si. Dostavljalec v hišnem predalčku pusti obvestilo, v katerem navede, da se bo blago dostavilo naslednji dan oziroma pusti kontaktno številko, na katero lahko kupec pokliče in se z dostavljalcem dogovori o drugem možnem načinu dostave. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku 7-ih delovnih dni, se pošiljka vrne pošiljatelju.

Cena dostave znaša 3,29 EUR za posamezno naročilo, pri nakupu v vrednosti 50 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) nosi ponudnik.

Praviloma so pošiljke dostavljene naslovniku naslednji delovni dan oziroma v roku 2. delovnih dni.

V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku. V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

V primeru dostave dostavljalca je naslovnik dolžan prevzeti blago na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa ali pa po predhodnem dogvoru z dostavljalcem o drugem načinu prevzema blaga. 

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga.

Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Naročeno blago, ki je na zalogi, dostavljalec dostavi v roku 2-3 delovnih dneh po prejemu naročila s strani ponudbnika. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodba

Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi od naročila tako, da na na elektronski naslov info@nikazorjan.si pošlje obvestilo o odstopu s pripisom št. naročila.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Pravico do dostopa od pogodbe kupec uveljavlja tako, da v roku 15 dni od prejema blaga pisno sporoči ponudniku na naslov info@nikazorjan.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno podjetju Lidija Zorjan s.p. na naslov Petanjci 51A, 9251 Tišina. Stroške vračila blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino podjetje Lidija Zorjan s.p. ne sprejema.

Vračilo kupnine

Če odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Reklamacija:

V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, lahko nepoškodovanega, neuporabljenega in v originalni embalaži vrnete skupaj z računom v roku 15 dni od nakupa na naslov: Lidija Zorjan s.p. na naslov Petanjci 51A, 9251 Tišina in ponudbnik vam bo vrnil vaš denar. Ponudnik kupcu priporoča, da za vračilo blaga uporabi dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter, da blago ustrezno pripravi na transport (varna emalaža). Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena oz. izdelek uporabljen. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj oz. kupec, razen če je dogovorjeno drugače. Podjetje Lidija Zorjan s.p. pošiljk z odkupnino ne sprejema. V primeru, da je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu.